domingo, 21 de noviembre de 2010

INNOVANDO CON LAS TIC

Beno, azkenik publikatu dut Issun bidez gure 2.3. lana. Aitortu behar dut gehien kostatu zaidana Issura igotzea izan dela. Lio izugarria egin naiz kontuekin, non eman igotzeko, taldea nola ireki, ... Ufff, agobiatzen hasita nengoen baina azkenean lortu dut eta hemen dago. Lio horren barruan bi taldekide bezala sartu naiz dinatic izeneko taldean, bat nire izenarekin "begotik" eta bestea "gatitomalo" izenarekin. Borratu izan nahi dut bigarren hau baina ez dakit nola egin. Laguntzaaaa!
Beno, hirugarren atala gure zai dago, beraz, ekin gogor!

1 comentario:

  1. Aupa Bego:
    Zorionak zuen lanagatik, asko gustatu zait Issuun egindako lana. Nola egin duzue oinarrizko aurkezpena, zer formato erabili duzue? Laister arte, Andres

    ResponderEliminar